BADEM-CİK bloga hoş geldiniz.

Bu sayfada Atatürkçü kılığına giren bir Atatürk düşmanının iç yüzünü göreceksiniz. Lütfen sayfayı ve özellikle alt kısımdaki ekran görüntülerini çok dikkatli takip ediniz. Yeni kanıtlar buldukça sayfayı yeniliyorum eklemeler yapıyorum. (You Tube ile ilgili yeni kanıtlar sunuyorum aşağıda)

TWITTER ŞARLATANI MURAT KEMER HAKKINDA

Sosyal medya ve paylaşım sitelerinde sahte hesap açmak 5 dakikadır. Ancak yıllarca emek verilen bloglar kişinin çizgisini gösterir. 


Twitter’da Murat Kemer isimli şahıs, Kemalist kılığına girmiş, aslen Türbancı bir soytarıdır. Bu sayfa onun nasıl bir şarlatan olduğunu göstermek için açıldı...

Enteresan bir kişiliği var. Ben bloglarımın reklamını yapıyorum ama asla para kazanmak için reyting rekortmeni Takunya Libidocusu bloguma REKLAM –mesela Google reklamları- koymuyorum.  Arkadaş ya bunu anlamamış ya da milletin kafasını karıştırıp, ütülemek istemiş. 


Bu haysiyetsiz ümmetçi çakal Murat, açmış olduğu Twitter hesabında CYBER HABER isimli tescilli Atatürk düşmanı sitenin linklerini yayınlıyor. Atatürk’e ettiği hakaretler yüzünden ben o siteyi mahkemeye verdim. Düşünün artık bu Murat Kemer isimli şarlatanın nasıl bir herif olduğunu.

Bu söylediklerim varsayım falan değil, bu ihtiyarın yaptıkları somut hainliklerden birisi. İşte ekran görüntüsü. 
 
Yazdığı bir yazıda diyor ki; Cem Akkılıç AKP ajanıdır… Aynı yazıda benim için Atatürk’ü dinsiz göstermeye çalışıyor diyor. Yahu ben aptal gördüm ama bu Murat gibisini görmedim. Beni AKP ve cemaat ajanlığı ile suçlarken, aynı yazıda Ateist olduğumu söylüyor. Bu aptalı ciddiye alıp okuyanlar acaba nereleriyle gülüyorlardır merak ediyorum.

Şimdi soruyorum, Atatürk’ün namaz kılarken tek bir fotoğrafı varsa bana yollasın. Evet Atatürk dine saygısından bir hutbede avuç açmıştı. Peki; binlerce fotoğrafı olan bir liderin neden hiç cenaze namazı fotoğrafı yok!.. (Atamızın cenaze namazı kılınmadı. Bu konuda herşeyi anlattık. İşte burada  ok

Hadi cevap ver bunlara şarlatan Murat?..

Korkudan uzun süredir duvarını kilitledi. Atatürk düşmanlığını açtığı sahte hesaplar ve You Tube kanalı ile devam ettiriyor. Ama izini kabak gibi belli ediyor, çünkü montajladığı kişisel fotoğraflarımı o kanallardan yayınlıyor. Hem şahsıma hem de Türk Ordusuna ağır hakaretler savuruyor.

Neyse, asıl bombası ise daha felaket bu zat-ı Şakirtin!.. 

Diyor ki; Cem Akkılıç AKP hakkında hiç yazı yazmıyor, eleştirmiyor, tek derdi TÜRBAN… Dedim ya, bu arkadaş Türban familyasından.

Cesur yürek Murat Twitter hesabının duvarını kilitlemiş. Bu Kemalist kılığına bürünmüş Türbancının, Türkçe imla bilgisinin ilkokul çocuklarının seviyesinden daha düşük olduğunu görünce şaşırmadım. Çünkü Kemalist kılığına girmiş ışık mektepli Şakirtlerin ortak özelliği Türkçeyi katletmektir.

Hadi cümle kurmayı bilmiyorsun ve o kadar yalanı iftirayı sallıyorsun, iyi de, hiç değilse nokta-virgülden sonra  kelimelerde boşluk bırak avanak! Kafayı Arapça ile bozduğu çok net.

Murat Kemer isimli -muhtemelen uydurma bir isim- kılperest arkadaşın vesilesiyle, Twitter yazılarımın ekran görüntülerini arşivlemek istedim. Başlık olarak da BADEM-CİK koydum.

AKP’yi eleştirmediğimi yazan bu kılperest, sanırım Amiral gemisi blogumu incelememiş. Aslında inceledi de… Neyse…

Cem Akkılıç
31 Ocak 2012 


You Tube'da kanal açtı, TSK'yı kötüleyen videolar yayınlıyor. Zaten bütün bunları saklamıyor.
 
Bizim şeref yoksunu sahtekâr Murat bir You Tube kanalı açtı. Bir fotoğrafımda elimde gösterdiğim TSK broşürüne Yahudi yıldızı montajlayarak hakkımda videolar hazırladı.

Bu herifin buraya kadar yaptıklarına şaşırmadım. Ancak You Tube’da Yüce kurtarıcımız Atatürk’e ağır hakaretler eden OTTURKMAN rumuzlu yobazın Murat ile kanka olduklarını öğrenince artık şüphem kalmadı.

OTTURKMAN neredeyse her videoda Atatürk’e ağır küfürler ederken, bizim şeref yoksunu dinci Murat ile meğerse kankaymış.

You Tube'dan aldığım ekran görüntüleri. İsteyen ve inanmayan olursa bana ulaşsın, canlı linkleri veririm.






Atatürk'e ağır hakaretler eden OTTURKMAN ile aralarından su sızmıyor. Kanka olmuşlar.






Durun daha bitmedi. Murat Kemer Twitter hesabında You Tube'da açtığı kanalı inkar etmiyor. ''themrt benim'' diyor. Kanalını sahipleniyor. Şimdi üstte verdiğim ekran görüntülerine bir kez daha bakın. Herşey açık ve net. Ayrıca hakaret ediyor. Oysa Taka571 isimli kişi ona yaptıklarının nedenini sormuş.


 




















Murat Kemer devlet memuru bayandan şamarı yiyor!..

PORNOCU BETÜL

Sadece Şakirt Murat değil tokadı yiyen… Betkan isimli yaşını başını almış kadında şamarı yiyor Mine hanımdan. Peki bu Betkan Betül kim?..

Kişisel fotoğraflarımı araklayarak PORNO montaj yapan sapık yaşlı bir kadın. Ve bu porno montajları Twitter'da yayınlayan zavallı birisi. (Şimdi ipliği pazara çıkınca montajları kaldırdı)
Bu sapıklar o kadar ahmaklar ki, fotoğraflarımı porno montaj yapıp, ''işte Cem Akkılıç’ı tanıyın'' falan gibi laflar yazıyorlar. 5 yaşındaki çocuklar bile bu aptallara güler.

Betkan Betül ve Murat Kemer sabahlara kadar Twitter başındalar. Ertesi gün baktığınızda yazdıkları dedikodulardan bunu anlayabilirsiniz.

Ayrıca Betkan isimli sapıktan daha önce söz etmiştim. Burada yazımın sonunda.

PORNO MONTAJCI BETKAN BETÜL (Bakışlar bile kaymış)



Atatürkçü rolleri kesen kılperest Murat Kemer

 Ahhh, şu kılperest Murat efendi ve Betkan gibilerini gerçek hayatta, Atatürkçülük adına neler yapabildiklerini görsek.

Hadi ondan da vazgeçtim, mesela bir tescilli Atatürk düşmanı TÜRKÖNE'ye tepki verseler!..

Verirler mi?.. :)

Laiklik  ve TSK düşmanı dinci Murat Kemer
Bazıları tipten belli eder ya… Bu BADEM Murat’ta tipten kaybediyor zaten.



Fotoğraf da elimde TSK broşürü gösteriyorum. İslamcı Murat bu fotoğrafı araklayarak üzerine Yahudi yıldızı montajlamış ve her yerde bu fotoğrafı yayınlıyor. O kadar aptal ki 5 yaşındaki çocuklar bile montajı anlıyor. Ancak bu noktada Murat Kemer isimli İslamcının TSK düşmanlığı ortaya çıkıyor.













Twitter’da Atatürkçü ayaklarına yatan bu dinci şarlatanı bir türlü AKP’lilere diklenirken göremedik. Ben Atatürk düşmanlarına gereken cevapları verirken, Murat Kemer isimli şeriat maymunu kişisel fotoğraflarımı çalıp montaj yapmakla meşguldü.





-------------------------------------------------------------------------




















AKP'nin canını sıkan görüntüler. Başbakanlık dahil tüm resmi kurumlara DVD şeklinde yollamıştık.
--------------------
-------------------


Sağolsunlar… Varolsunlar… Atatürkçü okuyucularımdan binlerce teşekkür yazısı geldi bu zamana kadar.




1 yorum:

Levent Mercan dedi ki...

Bu Murat Kemer denilen soytarıya bir baktım, mübarek poposunu yırtıp duruyor zavallı.